Sikerünk alapja a szerviz
A Digi Ker online kertészeti áruház mögött a 60-as években megalakult Borsod Agroker Zrt. áll. Cégünk az évtizedek alatt rengeteg szakmai tudást és tapasztalatot gyűjtött össze kertészeti és mezőgazdasági gépek és eszközök vonatkozásában. Az ez idő alatt történt sikereket főként annak köszönhetjük, hogy a felmerülő problémákat gyorsan és hatékonyan kezeljük. A Digi Ker célja, hogy rendezetten és részletesen adjuk át tudásunk legjavát, amelyet sok éves tapasztalattal a hátunk mögött szereztünk meg.
Ha minket választ kerti gépek és eszközök beszerzése során, akkor biztos lehet benne, hogy mi Ön mellett állunk problémák esetén is. Mi nem pusztán egy újabb online kereskedő vagyunk, hanem hozzáértő és sokat látott szakemberek, akik meghibásodás esetén gyorsan és szakszerűen orvosolják hiba okát.
Szakszerviz
Jelenleg az általunk forgalmazott nagyobb márkák szakszerviz pontjaként várjuk a meghibásodott gépeket. Az AL-KO, az Oleo-Mac és a Honda szerződött partnerei vagyunk, de más márkák gépeit sem utasítjuk vissza. Számos nagy alkatrész beszállítóval kapcsolatban vagyunk annak érdekében, hogy a meghibásodott alkatrészek mihamarabb megérkezzenek, és Ön ismét használhassa a gépet.
Hogyan működik?
Hozza be a gépét üzletünkbe (3434 Mályi, Kistokaji út 1.) akár éves karbantartásra akár meghibásodás esetén, és mi kicseréljük az olajat és a szűrőket Ön helyett.
Ha kerti gépet vásárol nálunk, és a gép garanciális időn belül meghibásodik, akkor nincs más teendője, mint hogy visszajuttatja a gépet az üzletünkbe (3434 Mályi, Kistokaji út 1.), vagy kollégáinknál érdeklődik az alábbi telefonszámon: 06-20/456-9242. Szakembereink alaposan megvizsgálják a probléma forrását. Amint ez megtörtént, értesítjük Önt a megoldás lépéseiről. Mindent megteszünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül ismét használni tudja a kerti gépét.
Amennyiben a gépének meghibásodása a garanciális idő letelte után jelentkezett, úgy egy gyors átvizsgálás után ajánlatot adunk Önnek a javítási munka és anyag díjra.